Saturday, March 01, 2008

Faste/fast

I dag er starten på ei 40-dagars periode med bøn og faste i Salem, menigheiten der eg går. Til vanleg er det jo ei 40 dagars faste frå fastelaven til påskedagen, og eg vurderte om eg skulle gi avkall på noko i den perioda, men så langt kom eg aldri, og no har me snart nådd påske. Men då det no har vorte sett i gang ei slik periode i Salem tenkte eg å slenga meg på. Det eg har tenkt å gi avslepp på i fyrste omgang er internett. Nærmare sagt bloggar og msn, og berre 15 minutt om dagen til å sjekke e-mail og facebook. Eg vil framleis måtte bruke internett til skulearbeid, så det er den unødvendige bruken eg vil kutte ut.
Det er difor eg skriv her, for det betyr at eg ikkje kjem til å oppdatere bloggen min på 40 dagar!

Just in case people who aren't Norwegian read my blog I'll write a short note in English as well.
Today the people in my Church has entered a period of 40 days in prayer and fast. During the fast I have chosen to give up internet (meaning blogs and msn, and only 15mins a day on e-mail and facebook alltogether( can't shut out the world completely)). Because of this I won't be updating my blog in 40 days!

No comments: